14 Lut Jak wykorzystać transmisje live w marketingu ?
Każde wydarzenie, niezależnie od tego, czy organizujesz koncert, imprezę plenerową, konferencję lub zawody sportowe potrzebuje rzetelnie przeprowadzonej transmisji na żywo. Żyjemy w tak cudownym czasie, kiedy rozwój internetu oraz technologii sprawił, że wystarczy mieć przy sobie smartfon, by móc uczestniczyć w wydarzeniu i nie jest ważne, czy dzieli Cię od niego 5, czy 5 tysięcy kilometrów.
Nie można zapominać, że dobrze przeprowadzona transmisja wydarzenia jest tak samo ważna jak każda inna forma reklamy. Utrwalone nagranie może być później wykorzystywane wielokrotnie, np. w przygotowaniu spotów reklamowych. Za pośrednictwem tego nagrania można trafić do szerokiej grupy odbiorców, którzy nie mogli śledzić wydarzenia na żywo. Wraz z erą szybkiego rozwoju internetu do historii odeszła linearność przekazu, w tym telewizyjnego i wideo. Programy, transmisje z wydarzeń sportowych i muzycznych chcemy móc obejrzeć wtedy, gdy my mamy na to czas. Widzowie cenią sobie coraz bardziej możliwość konsumowania treści w zaciszu swojego domu, w intymnej atmosferze.
- RELACJE Z WYDARZEŃ
Zawsze zdarzają się osoby, które z pewnych powodów nie mogą dotrzeć na organizowane przez nas wydarzenie. Tutaj z pomocą nadchodzi możliwość transmitowania na żywo jego całości lub wybranych fragmentów. Tematyka wydarzenia może być dowolna - od branżowej konferencji, po koncert czy zawody sportowe. - WEBINARY
To możliwość interakcji z widzami w czasie rzeczywistym. Webinar może przybrać na przykład formę szkolenia, w którego trakcie widzowie mogą udzielać się w dyskusji na dostępnym czacie. - AKCJE PROMOCYJNE
Przy pomocy transmisji na żywo oraz kreatywnego pomysłu można stworzyć akcję promocyjną marki. - PERSONAL BRANDING
Live streaming jest również pomocny w budowaniu marki osobistej. Gwiazdy internetu i nie tylko wykorzystują ten sposób do podtrzymania stałej relacji ze swoimi fanami.