26 Maj Budowanie znajomości marki – zalety i możliwości webinaru w marketingu.
WEBINAR to potężne oręże w walce o zaangażowanie Twoich klientów. Wykorzystanie przekazu audiowizualnego w promocji cieszy się zasłużonym zainteresowaniem, jednak jeszcze zbyt mało docenianym. Jednym z jego atutów jest mnogość zastosowania – pozwala na wykorzystanie go w różnych dziedzinach i obszarach od promocji marki, osoby aż po pobudzenie sprzedaży. Namiastka rozmowy twarzą w twarz , a co za tym idzie autentyczność, wybijają webinaria na tle innych narządzi trafiających do odbiorców za pomocą Internetu.
- Budowanie znajomości marki czy produktu – pokaż, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie!
W wielu branżach wiedza i doświadczenie producenta czy dostawcy usług ma ogromne znaczenie. Klienci coraz częściej zwracają na nie uwagę podejmując ostateczne decyzje. Jeśli jesteś ekspertem w danej dziedzinie, podziel się swoim doświadczeniem z potencjalnymi czy obecnymi Klientami. - Kolejne pole dla edukacji
Dzięki webinarom zyskasz nowe pole do komunikacji z odbiorcami, które posiada szereg zalet w porównaniu z innymi strategiami content marketingu. Możesz pomóc potencjalnym klientom zrozumieć oferowany produkt lub usługę oraz zapoznać ich z wymiernymi korzyściami wynikającymi z ich stosowania. Dzięki interaktywności (np. w formie czatu) użytkownicy mogą na bieżąco zadawać pytania, a ty od razu możesz wyjaśnić niezrozumiałe kwestie. Wszystko po to, aby zachęcić konsumentów do kolejnego etapu procesu – ZAKUPU. - Zachęcenie do zakupu lub złożenia zapytania ofertowego
Celem takich webinar’ów jest ułatwienie, potencjalnym klientom, podjęcia decyzji o zakupie. Dla Twoich odbiorców taka forma jest niezwykle wygodna, ponieważ daje wszystkie korzyści spotkania „face to face” bez konieczności wychodzenia z domu.
Czy istnieje lepszy sposób promocji niż obdarowanie klienta darmową próbką wiedzy w dodatku będącą tym czego akurat potrzebuje ?